Back...

Hej jag heter Mia.. remember me?=) Jag och min blogg har haft ett uppehåll ifrån varandra men nu har vi kommit tillbaka till varandra igen känns skönt..
Va har nu hänt sen sist då?
Jo jag har slutat på mimosa blommor.. det snyggaste jobbet man kan ha.. trust me:( Det känns en aning vemodigt.. inga fler buketter, inga mer blommogram, inga mer dekorationer alá mimosa och de mest tråkiga av allt ingen mer Emma och Gunilla... När man jobbar på ett så litet ställe nästan varje dag i tre år känns det konstigt att inte ses mer på jobbet.
Jag vill ge ett stort tack till mimosa girls för allt jag fått lära mig och att jag fått lära känna två personer som jag aldrig kommer glömma. =)

Nu jobbar jag på Malmborgs konditori tills vidare.. det jobbet funkar helt okej! .. men det är bara nu ett tag tills jag vet vad jag ska göra sen..

Annars har jag tagit det ganska lugnt den senaste tiden, umgåts med familj och vänner.. man ska vara med dem man gillar mest... =) NU blir det sängen här snart,,

Vi ses väldigt snart igen.. puss Mia   

Kommentarer
Postat av: smula

min underbara syster! har längtat efter dina inlägg! skönt att du o bloggen har blivit ihop igen ;)

hoppas att vi kan ta en fika på lörda. miss ya mucho!



puss//a

2008-09-17 @ 22:43:51
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0