Vart tar helgen vägen?

Nu är det söndag kväll igen och man har en hel vecka framför sig med jobb och annat!
Eftersom jag jobbar varje lördag så går ju helgen ännu fortare, jaja nu ska jag inte klaga.
Huvudsaken är ju att man är nöjd, och DET är jag!
Fikan med Emmelie på Claras i fredags kväll va Top Noche. Tiden på Malmis igår gick snabbt,
Kvällen på festen och Twin var trevlig, solen har visat sig hela helgen! Det finns inget att klaga på=)


          
Jag i onsdags vid Kroatorpet




Underlag med sommarkänsla =)


Hoppas att ni haft en underbar helg och att ni nu inte sitter med en svidande rodnad på kroppen, mina ben är lite brända nu=( men kylbalsam gör susen=)
Förresten jag tycker solbruna händer är riktigt hett=)
Nu blir det sängen här! Så att man vaknar utvilad imorgon för en dag på Mimosa blommor!
Puss/Mia








Kommentarer
Postat av: smula

mm... visst rusar helgen iväg... tyvärr! men ett stort plus är ju de underbara vädret! det är lättare att jobba i sol än i regn faktiskt... *hihi* vilka söta små fötter du har ;))
puss//a

2008-05-12 @ 00:15:51
URL: http://smula.blogg.se
Postat av: B

Sötast..

2008-05-12 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0