underbara vårsol.



Jag har haft fullt upp idag. Jobbat på Mimosa mellan 9-18.. Det finns alltid saker att göra där. Det gillar jag, tiden bara springer iväg.

Åt en god lunch med my friend DanneCe idag på fjällstugan va så härligt att sitta ute i solen.
Efter jobbet hängde jag med Soffipropp, vi gick runt munksjön och sen satt vi och snackade i hennes mysiga krypin! Det fanns mycket att prata om idag! Tjejsnack only!=) Vännen är kär, hon ÄR det... jag ser de=)
Jag hoppas att hon och jag kan åka en tripp någonstans i sommar bara vara, kolla på folk, äta gott, shoppa och snacka massa om allt och inget. Blir lovely=)


Sofie=)


Inatt sov jag max 4 timmar. Ibland tror jag att jag är för trött för att sova. Konstigt det där. Blir sängen när som helst här nu! Imorgon har jag sovmorgon! fint det!=) Förresten jag måste varit den sista som deklarerade typ fem i tolv. Ibland är jag en snurrboll, jag vet!
Sov Gott nu, så hörs vi sen! Pusskram/Mia
En sak till jag hade fina bilder från dagen men de krånglade nu! :( Blir fler snart igen!=)Godnatt!


Kommentarer
Postat av: smula

ibland är du en snurrboll ja... tror att ibland är ganska ofta ;)) puss/annis

2008-05-06 @ 10:10:18
URL: http://smula.blogg.se
Postat av: Anonym

yr...men söt;)..// tomten

2008-05-07 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0