solhud.

Min hud är lite brun... eller de kanske är mer en rosa nyans.. men färg är det iaf. Jag har suttit i solen länge idag och läst en bok som jag fick i tidningen "Hennes" denna veckan som jag prenumenerar på. Den va riktigt rolig emellanåt, jag kom på mig själv sitta och småfnissa lite ibland. Swing it! heter den. Författaren heter Linda Unnhem och det är hennes debutroman! Duktig tjej det där=)Boken handlar om en mans perspektiv på kärlek, sex och vänskap. Ett citat ur boken "Du är bra på mycket Lars, men du är ungefär lika uppmärksam som Stevie Wonder med hörselskydd" hihi....

Nu ska jag spela en omgång www.betapet.se, ett korsordsspel som lätt är mitt beroende..inte lika mycket som Coca-cola men nästan;)  Korsord är superkul tidsfördriv och lite allmänbildande tillochmed!

Imorgon är det marknad här i Jönköping! men jag ska inte gå ner på den, sånt gör mig lite yr nästan. haha.
På lördag kommer Rix Fm festivalen hit, det måste man nästan besöka en liten sväng iaf. De gänget klockrena!  
sov gott och dröm sött Puss/ SolMia




Kommentarer
Postat av: smula

läste att de va lite marknad på lörda oxå... så på den o rix-feastivalen ska ja gå me anna o kian. blir multi!
puss mini!//a

2008-05-30 @ 12:55:49
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0