Min Söndag

Idag har varit en lugn dag. Jag har varit ute lite i solen. Hur fint väder som helst här i Jönnet idag!
Måste bara inhandla ett par schyssta solglasögen! Det får bli veckans shopping=) Jag älskar att shoppa!

Ikväll har jag varit och fikat på kaffepaus med A och M (det är de som är bäst!) Och efter det handlat lite. Jag brukar handla på Söndagar så man har lite hemma inför veckan. Det är ingen bra dag att handla på egentligen. Mycket är slut, brödet är hårt och yoghurten har kort datum! ååå. Jag ska byta handligsdag och sluta klaga! yeah!

Nu blir det snart sängen, imorgon blir det en heldag på mimosa blommor! Jag kanske hittar på nåt mer det vet man aldrig... Ni får veta sen =)
Jag har ganska fullt upp den här veckan som vanligt, ska jobba ganska mycket och sen ska jag träffa lite kompisar blandannat Evve..det ser jag verkligen fram emot=)
Nu blir det snart sängen här! Hoppas ni haft en skön solig Söndag! =)Godnatt nu! Pussar/Mia




                                                                                    
                                                                                      Annis på Kaffepaus

 

Kommentarer
Postat av: smula

tack för igår mini! de va mys! mm... håller fett me om att söndagar är värsta handlingsdagen! frukten är typ tredjesortering o allt är slut! MEN... bara man har thé så klarar man sig ju *hihihi*!! love ya! puss/a

2008-05-05 @ 17:34:27
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0