Min lediga soldag

Jag sov med fönstret öppet inatt,, så härligt med frisk luft även på natten tänkte jag. MEN jag fick en chock när jag vaknade och såg att Tuffs lyckats öppna fönstret mycket mer och stod på fönsterbläcket:O ååå.... jag jag fick panik! Inatt får friska luften stanna ute och Tuffs inne=)

Idag har jag varit ledig så lyxigt speciellt eftersom det är så härligt väder=)
Så vad har jag gjort idag på min lediga dag nu då?..Jo, Jag och Evelina har varit och fikat på stan och efter det blev det piren med mycket sol och tjejsnack=) Sen blev det lite snack om bebisen i vännens mage! massa kul och spännande! Hon är den den sötaste blivande mamman=)

      
Så här stor är bebisen nu... nääää=)



 
Jag och Evve i solen=)


Senare på eftermiddagen kom min mamma! Min mamma är bäst! Vi åkte till Kroatorpet  i Huskvarnaoch åt lite gott! Det var så fint att sitta ute i solen och äta med utsikt över vättern.

image28


Efter mat och prat med mamsen, åkte vi vidare till a6 en sväng... Det var en bra dag att åka dit på för allt folk var ju ute i solen och då är de lugnt och skönt att gå och titta på grejer. =)


Jag tycker det har varit en underbar dag, kom just hem från Solariet nu! Massa sol idag=)
Ni får ha de så bra så hörs vi om ett tag. Puss /Mia



Kommentarer
Postat av: smula

jahaa... vilken fin vy över vättern *hahaha*... och du får säga åt tuffs att han måste hålla sig inne om nätterna *L*...
puss/a

2008-05-09 @ 19:11:25
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0