mamma och mia

Igår åkte jag hem till Nässjö eller Grimstorp rättare sagt, det är en liten håla ca 1 mil utanför Nässjö!
Där bor min mamma! Det är perfekt att åka till Grimstorp när man bara vill ta de lugnt, för det måste vara platsen där det händer minst på jorden! =) Så det blev en lugn myskväll med lite goda saker att äta på, sånt som bara mammor kan fixa till.. ni vet va jag menar;) Mamma är bäst!

På väg till Grimstorp


Idag har man då flyttat ut det sista ur min förra lägenhet på Brahegatan. Har haft den uthyrd i andra hand några månader men nu är den tom och redo för en ny hyresgäst!
Det kändes bra att lämna ifrån sig den och alla nycklar nu, trivdes aldrig riktigt där. Men jag ska tillägga att det ändå finns många bra minnen ifrån en tid när jag bodde där!

               
Kolla här va tomt..

Förresten va ute en sväng i onsdags på Harrys och Oleries... Det var inte så kul folk ute och jag har verkligen tröttnat på Oleries, så där kommer ni inte hitta mig på ett bra tag.. I promise!=) Stina och Jag tog iaf en Strawberry

daquiri. Den är så mumsig! Testa!=)


Ha de så bra så länge så hörs vi snart! Puss/ Mia







 




 


Kommentarer
Postat av: smula

håller me dig... mamma är bäst!! meh... ojj, va tomt de blev i gamla lgh... man är inte van att se de så.
ha de så bra mini!love ya! /a

2008-05-02 @ 15:03:25
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0