Jonas Karlsson

Idag har jag varit hemma från jobbet, är lite krasslig och då kan det lätt bli lite film.
Idag hittade jag några filmer i en flyttkartong, som jag ännu inte hade packat upp:O slött ,jag vet=)

Jag gillar mest svenska filmer i alla kategorier. Så idag har jag sett Miffo och Hans och Hennes.
Båda filmerna med min absoluta favorit bland svenska skådisar. 
Jonas Karlsson, Han är hur duktig som helst, sen är han snyggsnygg och lite ful och på samma gång!

image59
Jonas Karlsson på premiären av Offside!

Nu ska jag leta upp en ny film jag kan kolla på! Hörs sen! Puss/Mia


Kommentarer
Postat av: smula

*hihi* jamen film är bästa tidsfördrivet när man är sjuk!! jag kan tipsa om "harrys döttrar" me lena endre o amanda ooms... ett mkt bra drama! men likaså irene huss-filmerna! samma stil som beck fast de utspelas i gbg...
krya på dig mini...
puss//a

2008-05-29 @ 08:47:28
URL: http://smula.blogg.se
Postat av: Anonym

Han har de lilla extra haha

2008-05-29 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0