helg.

image45

Det här är en tacotallrik i Nässjö, korv med bröd och lite potatischips! och till det en folköl. Askalas!


Tony fyllde 25 år i förra veckan och han ställde till med grillfest i lördags så Jag, Daniel och Sofie och Majken åkte dit för att grilla och umgås lite! Vädret va bra(lite kallt bara brr), grillen hade bra glöd och folket va på gott humör! =) Där var blandat folk, lite kända ansikten från förr också det är alltid trevligt!

Jag får alltid en speciell känsla när man åker igenom lilla Nässjö.. min hemstad, men de är inte hemma längre nu känns de så borta på nåt sätt. Jag har bott där massa år men stan känns ändå så främmande!

Jag var en sväng på Twin igår efter Nässjö också... uteserveringen var för kall igår bara 5+ ... de kallar inte jag bra "sitta ute väder"=/ och inne var så fullpackat med folk så man kunde inte röra sig. Det slutade med mat på Sibylla istället. =) Bygg om Harrys snart nu så vi kan få ett nytt och framförallt STÖRRE uteställe i Jönnet!

Idag är det Morsdag, så jag hoppas att ni inte glömt bort mamsen nu!?=)  Jag och lilla familjen åkte till Huskvarna statshotell och åt en supergod tre rätters middag! Toast skagen, lax och cheesecake stod på menyn.. Yummi!!

Usch jag är supertäppt i näsan nu igen, hmm förkyldning eller allergi nu!!? Nu ska den här lilla tjejen sova! Puss och sov sött! /Mia


Jag fick förresten ett sms av Tony innan idag, någon festgäst verkar gilla toalettgrejer?...hehe

Tack för en grymt kul kväll igår!
Jag hade väldigt trevligt och hoppas ni hade det oxå.
sen måste jag fråga om någon vet vart spolnings-knoppen till toaletten är?
Någon måste ju lyckats få den att lossna,
och tyvärr blir jag tvungen att köpa en helt ny toalett om jag inte får fram den...
även min tandborste försvann? vad nu nån ville ha den till:)



ja se där, det är inte alltid roligt dagen efter.. hehe/ puss Mia 


Kommentarer
Postat av: smula

mini! du vet väl att du inte får stjäla! lämna tbax tonys grejjer *asg*...
tack för idag o så... va top noche ;)
love ya!
puss/a

2008-05-26 @ 00:13:28
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0