Fredagkväll

Jag har ju inte hunnit blogga på några dagar nu, har haft fullt upp med jobb och sånt! puh.. helg igen, det är ju inte klokt va snabbt en vecka går.
Igår efter en dag på jobbet med något tjuriga kunder... hey va är de med er kunder!? När man säger hej, så säger man hej tillbaka! va är de som är svårt att förstå??.. nä just de.. tycker de är liiiiite dåligt. eller hur Emelie?=)
Iaf.. efter jobbet blev det tjejkväll.. Jennie och jag åt en god middag på Djungle Thai.. ett litet minus va bara att endel bitar va lite läskiga... sådär så man vill diskret spotta tillbaks dem i servetten.. men nääääääj det kan man inte göra. tugga och svälg hihi... Jag kom också fram till att jag nu smakat på alla rätter utom tre ur deras meny...inte dåligt. Jag borde få en liten bonus nästan tycker jag!=) Jag måste bara tilllägga att servicen på Djungle Thai är ju lätt den bästa i stan, ah de måste det vara! De är hur trevliga och mysiga som helst. De som jobbar där pratar lågt och smyger också.. det är kanske så jag ska göra på Malmis=)
Mätta och goa åkte jag med vännen hem till Gisebo för blåbärspaj med vanlijsås och snack... vi ska ha klassfest!! Alla som gick i klass 9A på Norråsaskolan -98! Festen ska äga rum i hembygdsparken i Nässjö i Juni! Det ska bli spännande! men undra va Jennies inbjudningskort är?=)  Ha en riktigt mysig helg nu så hörs vi om ett litet tag! puss/Mia


Det går inte att ta bilder på vänner med skrattattacker



 



Det här är vänskap!=)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hahaha!! vet vad du menar!!

2008-05-18 @ 09:51:19
Postat av: smula

mm... håller med om att man hejjar... men många "affärsbiträden" ´kan oxå va dåliga på det! inte du då ;) ... mmm, va mys på kvällen!
puss mini! //a

2008-05-18 @ 15:01:04
URL: http://smula.blogg.se
Postat av: S

Ja vi har vart där och spanat in en spjälsäng;) Sen blir det säkert massa andra roliga grejer!

2008-05-18 @ 18:58:14
URL: http://sabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0