De luktar gott, bara därför!

Nu ska jag avslöja något... Jag är parfymoman!... joh det är sant! =) Parfym är det jag helst shoppar och man kan aldrig få för många. så är det bara=) 
Jag har gjort min egna dofttoppen här! Och ett tips där man kan hitta alla tänkbara märken till reducerade priser är
http://www.parfym.se/ bra va?!=)



1. Dolce&Gabbana- light blue


2. Mochino- Funny


3. DKNY- Be Delicious

 
4. Escada- Magnetism


5. Calvin Klein-IN2U


6. Paul Smith- Extreme för women




7. Hillary Duff- with love



8. Mochino- I love love


Det här var mina favoriter! Någon av dem kanske kan bli din också=) Shoppa på!/Puss MIa








Kommentarer
Postat av: smula

håller definitivt med dig om "dkny -be delicious" och "magnetism" (alla escadas dofter är über)... MEN... du har glömt den godaste just nu! "kate" by kate moss! mmm... luktar typ... nytvättat och rent. puss/a

2008-05-13 @ 15:56:57
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0