Brudvisning

 I helgen har vi haft brudvisning på mitt jobb och jag tänkte visa några buketter som vi gjorde!
Lite snabb info om brudbuketter: En brud bukett kostar från ca 700-1700 kr beroende på storlek, blomsorter, hur lång tid det tar att göra och vilken säsong det är för olika blommor! Som florist plockar man vid brud fram all sin kunskap och kreativitet det kostar också lite=)


 Droppformad bukett i rosa och vitt! Rosa är en innefärg nu när de gäller brudbinderi! Det här är en söt och ganska traditonell bukett! kostar ca 1400:-

 Rundbunden kompakt bukett gjord av bara nejlikor, färgstark!! Långa stjälkar ca 30 cm, syns inte på bilen tyvärr!! Det här är en bukett som kommer mer och mer.. den här gillar jag!! Jättesnygg i bara vitt och lime också.. =) En sån här bukett kostar ca: 1100:-

Den här buketten heter Mariabuketten, det är den buketten vi gör mest! Det är jättemånga som gillar den, också vanlig i rosa eller vitt istället för rött. Varför inte blanda rosa och röda och cerise rosor?.superläckert! Den här buketten tillhör inte en av mina favoriter men det är en mycket stilren och vacker bukett!  Den här buketten kostar ca 1300:-

  Den här buketten är lite mer vild! En jättefin bukett med lite mer volym går även att göra som droppformad! Buketten kostar ca: 750 kr

Det här är ovanlig bukett, tuff och känns lite nytt! Det var många på visningen som tyckte den här var spännande! Buketten kostar ca 1100:-

Undra va min syster Anna och hennes Magnus tyckte om de här buketterna?! De ska nämligen gifta sig och då ska jag fixa en superbukett...=)
Ha de så fint så länge så hörs vi om bara ett litet tag! /Puss M






Kommentarer
Postat av: smula

oh! ja tyckte att alla buketterna va jättefina! men den som är "vild" gillar ja extra... passar mig *hihi*... men jag vill ha hängande oxå... hmm... jaja, vi har ett tag på oss att fnula!
puss//a

2008-05-26 @ 00:16:17
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0