Blommor och glass i stora lass!!


Idag kom bilen med mycket fina blommor till Mimosa, sommarblommor!!
Det doftade underbart i hela butiken och det tillsammans med alla fina färger kan man inte bli annat än glad!=)

Det enda som man blir en smula avundsjuk på är alla som sitter ute på caféet mittemot och gassar i solen.
Jag vill också.=( Jag satt med ute och åt min lunch, en jättrevlig upplevelse..not! På bakgården där vi kan gå ut och sätta oss håller de på att fixa med fasaden på huset. Byggnadsarbetare, tegelstenar och massa damm... Det är lite läskigt alltihop...=) Man vill ju inte ha en tegelsten i huvudet eller en byggnadsarbetare..:/

       
   Min lunchplats och min utsikt
Erkänn att ni blir liiiiiiite avundsjuka=)


Tänkte passa på att presentera en av mina chefer idag också=) Emma! Hon är hur go som helst. Vi har mycket kul tillsammans. Inte lätt att både vara bra chef och kompis, men hon lyckas helt med båda! =) Yes...


Emma på Mimosa


Imorgon ska jag vara ledig och det känns riktigt skönt! Godnatt och Sov gott! Puss /Mia











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0