Affari

När jag flyttade för några månader sedan, shoppade jag lite grejer till nya lyan... Jag tänkte visa några av dem här.
Prylarna kommer från Affari. Ett märke som finns i några butiker här i Jönköping bla på mitt jobb Mimosa blommor och Anna K  heminredning AB. 

                                            
1.                                      2.                                      3.                                     4.

1. Ett litet bord i trä och mässing.
2. Tändstickor med budskap
3. Fat i gjutjärn
4. Korgar av ståltråd

Om ni vill se mer saker från Affari, kan ni besöka deras sida www.affari.nu där finns helt underbara saker och mycket inspiration. Hörs snart! Puss/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0