03.51

Hejsan på Er...
Nu sitter jag hemma i soffan efter en kväll på Twin med Stina och Therese. De är grymma.:)
Det blev mycket tjejsnack om allt och inget precis som det ska vara en kväll på Twin.  

Plus för kvällen var att uteserveringen hade öppnat.. så härligt att sitta ute men det var lite lite lite för kallt än.
Det var mycket bra musik också... ja till och med Stinas önskelåt  Love is wicked spelades. 




 Uteserveringen, Stina och Therese



Och så till det största pluset  för kvällen.. Jag hittade Sandra...gumman, ,my friend =) Man kan säga att vi tappade bort varandra för ungefär 5 månader sen och ikväll träffades vi!!! Hon pluggar i växsjö nu, men hon ska vara hemma igen här hela sommaren och då ska vi umgås, det kan jag lova. 
Efter Twin gick tre hungriga tjejer med bestämda steg mot Mc donalds. Där hängde hela fjortisligan, jajemän. Det är lite som deras uteställe=) Jag hängde med där när jag va fjorton, med en mjukglass i handen. Det va tider de.

Men jag vet inte va de gör med maten på Mc Donalds, för nu när jag kom hem är jag lika hungrig igen:/ hmm skumt det där. Kanske har de nåt med deras affärsidé att göra, att tillverka mat som gör folk ännu mera hungrig så man ska komma och köpa mer. ..vem vet:) Nu är jag riktigt trött och Tuffs har somnat på dörrmattan.
Där tänker inte jag göra honom sällskap..tss. Jag ska besöka sängen nu. Tack för ikväll girls. Sov Gott / TröttisMia

 


                                                                          Toaletterna på Twin får fyra av fem toasts..aahaha

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det var nagot nytt att bedoma toaletterna pa utestallena! Da skulle du komma till Leksand o ga pa lucky sa att du fick utdela din forsta etta av fem! :) Hoppas du sover gott nu Mia! :)

2008-05-04 @ 05:09:47
Postat av: smul

*tihi* de där me toaletter är svååårt... jag har knappt varit nånstans där de är värda att kallas mer än utedass... förrutom på "hotell selma lagerlöf" i sthlm o på "gyllene uttern"! båda de ställena är heelt top noche! puss mini sis!

2008-05-04 @ 18:14:46
URL: http://smul.blogg.se
Postat av: smula

ups... smula.blogg.se ska de ju va... *hihi*

2008-05-04 @ 18:16:12
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0