Sommar boosta.

Nu är det sommar ute och då måste man ju göra sig redo själv också för att möta den.. Små tips!!

* Köp nya badkläder, visst de funkar med de från förra året.. men nya fräscha kommer du bli gladare av.

* Måla naglarna i en stark färg... supersnyggt till brun hud. man ser faktiskt brunare ut med=)

* Köp nya solskyddsprodukter, jag vet jag,  har också haft halvfulla flaskor i skåpet sen tidigare år men släng släng släng..  Solprodukterna är inte bra om de är gamla.

* Smörj in dig med lotion ofta, huden behöver massa fukt för att hålla snygga brännan. Det var jag jättedålig på innan min kompis påpekade att min hud nog va för torr!!

* Gör eller köp smothies eller lyxig juice.

*Ta en fika på uteserveringar sitt länge och bara njut i solen. Låt allt annat stanna upp en stund.. alla måsten och jobb, plugg osv.

* Sitt ute och ät istället för hemma vid soffbordet!! eller varför inte en picknick!

* Köp på dig eller låna några bra böcker för härlig sommarläsning.. Jag har börjat på en nya bok nu Kajsa Ingmarssons senaste.."Lyckans hjul" en härlig feelgoodroman.

* Köp något somrigt, inte för att du behöver det.. men för att du förtjänar det! =)

* Ta ett fint sommar kort eller något kort frå en härlig semester och lägg som bakrund på datorn och i mobilen.

* Ladda upp med sommarmusik.

* Inskaffa en snygg kepa eller en sjal eller något annat som kan skydda håret, brännande sol mot håret hela sommaren är ingen bra kombination.

Här var lite tips från mig!! hihi hoppas ni nappar på nåt iaf! Nu ska jag ut i solen! Puss/ Mia



image61





Kommentarer
Postat av: smula

oh, tack mini! vilka härliga tips! smoothie är såå underbart gott! nagellack till tårna håller ja på att leta för fullt... har inte hittat de rätta än bara...
love ya! //smula

2008-06-05 @ 12:15:52
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0