nyklippt

Jag kom till banken idag klockan 10 för ett möte med Dag! Han är jättebra, han förklarar och jag försöker förstå.. men jag förstår inte allt ändå..  hihi.  Jag fikade sedan med Emma och sedan klippte jag mig ÄNTLIGEN!!! Min mamma sa att mitt hår ser ut som en mössa.. så då förstod även jag att det var dags!!! =) Känns skönt, så nu är det något kortare och mycket tunnare!! =) men lika blondie för det;)
På  eftermiddagen gick jag ner tillMalmis för att jobba trodde jag, MEN sommarschemat har börjat så jag skulle inte jobba.. typiskt mig att inte komma ihåg. Men ni ska veta.. det är inte alltid lätt att ha två jobb och hålla reda på alla tider..hmm jag får ha det till mitt försvar då! ;) Så istället för jobb blev det shoppingtur med Jennie och Johan... Jag hittade mycket på A6 som jag tyckte om.. jag gör nästan alltid det=) shopoholic=Mia.
Jennie och Jag har nu hittat kläder till Lördag då klassträffen är. Johan hittade en skjorta..=) Tror vi alla lämnade a6 nöjda!


Det här tycker Johan är snyggt till en klassträff.. men vi sa nej tack!=)


Mat på Soya Express..Jennie smaskar på...;)

Jag ska lägga ut lite bilder imorgon på det jag hittade på shoppingturen! Nu blir det sängen när som helst här, Sov gott och godnatt! PUSS/Mia










Kommentarer
Postat av: smula

hahaha... mm... en mössa fnissa !! o förresten va de väl på tiden att du lär dig internet-banken! den där Dag... är inte han... available, så att säga... ^^

puss/a

2008-06-25 @ 19:32:27
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0