Mia och Jennies kväll.

Igår träffade jag Jennie efter jobbet, vi åkte upp till a6 för lite spontan shopping och vi skulle även kolla in lite kläder till klassträffen som vi ska på den 28/6 i Nässjö.. vi ska va Top Noche den kvällen. Jag shoppade lite på bikbok och VILA.. Ett ribbat marinblått/vitt linne och en vit kortärmad cardigan.


Lite dålig bild på min shopping.

Efter a6 blev de driven på makedonken och äta hemma i mitt krypin. Jennie är underbar, hon och jag tycker lika i mycket, åsikter, drömmar,  och när vi träffas finns aldrig skrattet långt borta.Vi har så mycket minnen ihop. Efter en promenad som avslut på vår kväll gick jag upp och borstade tuffs päls i en halv timme, det hände nämligen en liten olycka under kvällen.. Tuffs i ljus slutade med en bränd svans med aska =/ men han är okej nu..de har han sagt.

Sova nu!Puss/Mia



Kommentarer
Postat av: smula

jättefint mini! du passar i blått... men du får se till att akta tuffs! han är ett litet ljus som han är :)

love ya! kram/a

2008-06-12 @ 10:16:58
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0