mera shopping.

Jag var ledig igår.. första lediga lördagen på jag vet inte hur länge underbart...bigtime!!! Jag vaknade och låg kvar i sängen länge och läste lite i nya boken jag börjat på nu.."Jenny S" av Denise Rudberg. Börjar bra.. =) Lite kul också att huvudpersonerna i boken bor i Habo här utanför jönköping. =)

När man jobbar i butik och servar kunder hela tiden, är de skönt att åka ner på stan en lördag och gå i butiker länge och ha tid.. Ha tid att vända på varenda liten grej och kunna prova ett plagg i en butik men sen gå vidare och gå tillbaka till samma butik igen.. fundera, jämföra..fundera igen... fika...tänka mer. åh.. det gillar jag ;)
Så jag och Sötisen S gick ner och gjorde stan. Det var lyx.

Jag hittade lite söta saker.. oväntat va..not! Hoppas ni inhandlat nåt härligt sommarlätt! puss/Mia

 
Lite kläder...



glas med silvermönster..  jättefina på mitt betongbord.
Jag har inte tänkte på att indiska har jättemycket inredningsprylar som är hur fina som


Kommentarer
Postat av: tomten

fina grejer till en fin tjej

2008-06-15 @ 12:38:42
Postat av: smula

vilka underbara grejjer du hittade! linnet var supergulligt... var köpte du de?

love ya! /annis

2008-06-15 @ 12:58:54
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0