med sysslingar på Jensens.

I torsdags var jag ute och åt med mina sysslingar på Jensens biffhus här i stan. Vi var nästan ensamma där, det kändes som många jönköpingsbor hade lämnat staden redan då för midsommarfirande. Så vi hade det lugnt och skönt, ah de var så längesen jag träffade dem nu.. trevligt att pratas vid över god mat. För mig blev det kyckling.. det blir nästan alltid det. =) åh vilka goda såser som finns till.. whiskysåsen där är lyx.


Anders och Linnea..


När jag var på väg hem från jobbet igår så var den här lille killen ute, Mozart heter han.. Det är min systers kompis kisse, åå... han är socker.. jag stötte på dem i friadalen och va tvungen att ta en bild..


Mozart och mina fötter

Hoppas att alla mina besökare mår fint! PUSS/MIA

Kommentarer
Postat av: smula

naawww... mozart... han är top noche ;)

2008-06-22 @ 11:50:52
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: tomten

skitsöt kisse

2008-06-22 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0