känslan.

Det bränner i huden, jag vill inte vara inne och jag känner mig glad- sommar finns överallt nu. Student grejerna på jobbet har kommit fram också, nästa vecka blir fullt upp. Alla dessa rosor som ska hängas runt halsen på glada studenter. Jag kommer ihåg hur det var..man vill tillbaka.. den där dagen..då studentmössan var på, skratt och sjungade studenter med bubbel i glasen.=)  oh. den känslan. För vi har tagit studenten...=)

I helgen har jag varit endel i Nässjö och hälsat på och i Lördags var det jobb som vanligt och senare på kvällen lite besök från Nässjö. Tony och Johan kom hit för lite fest! Det blev först mat på Sir simons .. jättegod mat..var superlängesen jag var där men det får bli oftare. KulKul att Sofie och Christian hängde på också. Efter det blev det Twin, det va riktigt bra där i Lördags, tyckte jag;) Men mitt besök var inte lika nöjda med utelivet i Jönnet. hehe men men man måste ju testa iaf. 


Johan och Tony











Kommentarer
Postat av: smula

mm... visst är det så att man längtar tillbaks till studenten o alla förväntningar som man hade då... o jag längtar till min examen o grämer mig extremt att det inte blev i år... :´(
ta hand om dig sis!
puss//a

2008-06-02 @ 23:00:20
URL: http://smula.blogg.se
Postat av: Magnus

På vår student sjöng vi killar en omgjord version av sommaren är kort, som jag spelade piano till. Kommer inte riktigt ihåg texten, men inte var den rumsren i alla fall. Halva klassen bestod av s.k. "pingstvänner", och de tyckte ju att vi var SÅ barnsliga. Fast de hade ju aldrig haft roligt å andra sidan. Kul jobb du har ändå, som får uppleva en del av studentkänslan varje år...

2008-06-05 @ 00:17:46
URL: http://taxi5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0