Mia tänker.

Nu ska jag berätta hemligheten, Mimosa blommor ska säljas.. det innebär att jag blir uppsagd och ska jobba sommaren ut och sluta 1 september.. Det känns konstigt. Mimosa har varit lite som mitt andra hem. men jag tror det var dags nu.. att testa nåt nytt... Jag är klar på Mimosa blommor snart! Jag kommer att sakna en hel del!  Va ska jag göra nu då? Jag funderar på att plugga eller söka jobb.. vad ska man satsa på? Det är det jag ligger och tänker på nu om nätterna istället för att sova.


     



Efer jobbet idag blev det en kväll med DanneCe och Sofie.. mycket skratt lite allvar.. passade bra ikväll. =)
Foccatia och smoothie på Coffe House by george och sedan en sväng till Piren där vi började bli ganska trötta allihop... nivån va inte hög.. hehe..


Hihi.. de här två busarna kan man nästan inte ha tråkigt med.


Shoppade lite från Honey Im Home... en söt butik som ligger på Torpa. En söt liten väska/Neccesär i siden från Pilop och en ring i matt silver från Miss Dee.

     


Imorgon är det studenten.. nu ska jag dricka the och äta choklad=) Det gäller att ladda upp för all studentyra. Ha de underbart så hörs vi riktigt snart! Puss/Mia



Kommentarer
Postat av: smula

jaa... jag tycker att du ska plugga... för se är himla kul! fastän jag låter tråkig o lite moraltant nu... men man lär sig massor!

puss mini! //a

2008-06-12 @ 22:55:14
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Sandra

guud vilken söt väska!

2008-06-13 @ 14:30:11
Postat av: Mariella

hej söta du (: nu har jag hittat hit hihi. längtar tills imorgon! ses då. PUSS

2008-06-19 @ 23:13:10
URL: http://meiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0