Höst på Malmis is tha shit!

Som ni kanske vid de här laget vet så ska jag sluta på mimosa blommor,
På Malmis( det som nu varit mitt extrajobb) behöver de en liten jobbare i höst..
så där ska jag börja jobba 85% i höst tills vidare bara....
jag kommer inte stanna där hur länge som helst.
Jag ska göra det medan jag tänker på vad jag vill göra sen.
Men de känns gott att veta att man har nåt jobb att gå till 1a september,
då jag egentligen skulle blivit arbetslös! Nu vet ni hur läget ligger till.. =)

Vi gör fina midsommarbuketter på jobbet idag!=)  Härligt det!
Men var är solen? Ikväll kommer det ett litet gäng till mig! 
Det blir fotboll och chips..jah tillochmed dipp!
Heja på Sverige riktigt mycket nu! Så hörs vi senare ikväll! Puss/Mia

Kommentarer
Postat av: smula

-tacktacktack- sötaste mini!! du är underbar!! love ya! <3

o... de me malmborgs... det tycker ja var jättebra! tillsvidare, så att du har pengar o så...

ååhh... ja skulle vilja se lite fina midsommarbuketter! på allmän begäran; ut me dem här på bloggen!

puss//a

2008-06-18 @ 18:01:17
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: M

Är väl bra med Malmborgs? Typ gratis räksmörgås resten av livet... Helt okej. Men du hittar säkert nåt flådigt floristjobb inom kort.

2008-06-20 @ 00:19:23
URL: http://taxi5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0