Förlåt lilla bloggen.

Min dator har varit lite krasslig så jag har inte kunnat blogga på några dagar.. men nu så har den blivit sig själv igen.=)
Nu ska jag skriva lite om de senaste dagarna då hmm.. 
Jag har jobbat som vanligt och helgen var ganska lugn.
I måndags typ sådär kl 10 fick jag en chock.. de ska ske förändringar för Mia.. Det snurrar i mitt huvud och jag har sovit dåligt ett par nätter...kan inte berätta något än men jag ska berätta snart snart jag lovar.
I måndags kväll hade vi iaf en liten personalfest med Mimosa, Vi var på 8 glas på piren, riktigt mysigt!
Men servicen är inte den bästa.. Det känns som jag alltid klagar på servicen på ställen men de är få som får till den där "gudvahärligttrevligpersonal" känslan. Maten smakade fint=)
 Oh..Hela gänget var med... Jag, Gunilla, Emma och Jossan.. snacka om minipersonalfest;) 


                   




Natti Puss/Mia



Kommentarer
Postat av: smula

men de löser ju sig mini... de veet ja!

love ya!

puss//a

2008-06-11 @ 22:31:12
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0