Den man älskar.

Igår var det filmtajm igen=) svensk såklart, som de alltid blir nästan när jag får välja.:O
"Den man älskar" hette filmen.
Med skådespelare som Sofia Ledarp, Rolf Lassgård och Jonas Karlsson i huvudrollerna.
Mycket bra skådespelar insatser och grym är ett bra ord att beskriva filmen med!
Handling: Lena lever ett lyckligt liv med sin man Alf.
Men Lena har ett svårt förflutet bakom sig med sin förra man Hannes,
som misshandlade henne svårt under en lång tid.
När Hannes kommer ut från att ha suttit av sitt straff för missahandeln,
får Lena och Hannes upp kontakten igen.
Trots allt hemskt Hannes gjort mot henne börjar hennes känslor ändå att röras upp igen.
Och hon tvingas att välja vilket liv hon ska leva. 
Den här filmen ska man bara se... vi tyckte den va superbra=) 



Den man Älskar.




Kommentarer
Postat av: mingla

Vill du hjälpa mig att få text under profilbilden? Vore väldigt snällt :)

2008-06-07 @ 23:24:50
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: smula

njaa... jag vet inte jag om denna filmen var grym... eller, jo... den var grym i sin betydande handling, men grymt bra... hm... men visst; den berörde!

puss/a

2008-06-07 @ 23:36:41
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0