Att förlora duger inte.

Jag närmade mig 8 glas..något sen, gick in och där satt de vännerna. =) Marcus och Henny.  Fina va de! ..
Det blev god mat... ceasarsallad med grilladkycklingfilé.. kan varmt rekomenderas. Och vilket läge vi fick sen, bordet mitt framför storbilds-TVn.. vadå flyt=) Trist att Sverige inte vann bara eller att vi inte kunde fått behålla 1-1 ställningen iaf. men men.. ny match i veckan..

Marcus, Henny och lilla jag

Efter 8 glas åkte vi hem till Björn på lite förfest.. trevligt trevligt.. Henny och jag fick jättegoda drinkar med mjölk och ja nåt mer måste det varit i för de va gröna.=/  Efter Björns place ett litet besök på piren där Marcus kompisar hängde. Och sen bev det Twin.. va annars?;)

Här har vi lite bilder ifrån kvällen. Ta hand om er så syns vi om bara ett litet tag. Puss/Mia


Kommentarer
Postat av: smula

vikken myskväll! hm... de va väl mellanmjölk i drinkarna då... den är ju grön ;))

ha de så fint! puss//a

2008-06-15 @ 21:50:29
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Biffen

Du är snäll du.....

2008-06-16 @ 18:56:41
URL: http://densomsadetvadet.blogg.se/
Postat av: Sandra

det låter som en kalaskväll gumman

2008-06-16 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0