ZIZ design

Ska visa lite smycken från ZIZ design idag... två systrar som har ett företag som gör smycken och säljer vidare till butiker. Det är några butiker här i Jönköping som säljer och Mimosa blommor är en av dem. Man köper kedja och berlock för sig.. smart för då kan man ju köpa olika berlocker och byta mellan.

                

Det va inte jättelätt att ta fina bilder på smycken med min superavancerade mobilkamera alá 2.0 megapixels:/
men men nu har ni sett lite iaf.. och mer finns det... ojoj de gör fina nya saker hela tiden till oss. Och vi säljer mycket också.. konstigt att en blomsterbutik ska sälja smycken egentligen men de går ju det med är ju uppenbart..hehe
och om det är några killar som läser detta!! Tjejer gillar bling bling.. vi måste ha lite av den varan för att må bra tror jag=)

och grattis min fina lilla stora syster som fyller år idag!

Vi hörs snart ha de så underbart tills dess. =)Puss/Mia






Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina! Är det en privatperson som deignar?

2008-07-15 @ 21:36:42
URL: http://exceeder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har ett smycke från det märket thihi

2008-07-15 @ 22:07:35
Postat av: smula

tack mini-gumman <3 !! vilka jättefina smycken ni har fått in! men mitt är finast ;) !! mkt komplimanger på jobbet när jag visade det.

puss på dig!

2008-07-16 @ 15:52:49
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0