radiohitzzz

Jag lyssnar på radio verkligen hela tiden på jobbet nu..  när man jobbar ensam behöver man sällskap och då är radion bra för de spelar ju musik och snackar hela tiden. =) Men de kör ju typ samma låtar hela tiden, så nya låtar blir ju sönderspelade på dirr....  

Det här gillar jag just nu...

Gavin Degraw- In love with a girl
Rihanna- Take a Bow
Kurt Nielsen- Rise to the occation
Leona Lewis- Better in time
Lady GaGa feat Colby O´donis- Just Dance

Låt mig slippa höra...

Nordman- I lågornas sken
Kid Rock- All summer long
Nickelback- Rockstar
Ola- Feelgood
Magnus Uggla- Du och jag mot hela världen


Gavin DeGraw gillar man..hihi

Och tack tack tack till den grymma DJn på Twin i lördags... han spelade en schysst remix på Nelly Furtados Maneater..;) och massa andra bra låtar! PUSS/Mia

Kommentarer
Postat av: Biffen

Hur orkar du tänka på vad de spelar ute..? Är man inte ute för att snacka?....haha

2008-07-17 @ 20:08:08
URL: http://densomsadetvadet.blogg.se/
Postat av: smula

den typ enda jag vill höra nu är amanda... hon är über!! och så kent såklart... men så är det ju alltid... ;)

2008-07-17 @ 21:59:45
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0