pizza nr 6

Jag va så sugen på pizza idag redan när jag vaknade... så jag och Stina lunchade lite med Pizza och mycket sås på va de också kan jag lova. Jag är ledig idag och passade därför på att kolla lite på stan... Mycket rea.. men egentligen hur kul är det? endel fynd kan vara jättebra.. men sen känner man också lite att man  är mer sugen på det nya som kommer in..

Jag hittade ett par skor på Din Sko..enkla skor man kan ha lite när som.



Min nya favorit butik är Company... finns mycket fina kläder för både tjejer och killar.. både vanliga och märkes. Ett stort utbud av jeans.. och ett stort plus är att de är nog den enda butiken här i Jönköping som säljer Ed Hardy för tjejer.. va jag vet om iaf=)
Shoppade en Lyle & Scott piké... skön!.. färg va de med på den lite olikt mig, jag har mest vitt, grått, svart.. men på sommaren behöver man lite färg med, det blir för trist annars tycker ja.;)





Jag har så ont i min kropp sen jag halkade igår så det är skönt att vara ledig idag.. nu ska jag sola och läsa... Jag va så godis sugen nu när jag kom hem.. men hade inget gott hemma..trodde jag, men när jag öppnade skåpet fanns en godispåse som jag köpt förra veckan och glömt bort..oh hur stor är den chansen lixom!! Gött!! Ha en underbar dag mina vänner! Puss/Mia


Kommentarer
Postat av: Sandra

lyle & scott har fina grejer.. bra passform oxå,, jag har en cardigan därifrån...pike är fint! snyggt Mia!

2008-07-02 @ 17:16:07
Postat av: smula

fina skor o fin piké! o visst är det heaven när man är riiktigt sugen och hittar en bortglömd godispåse! ;))

love ya! puss/a

2008-07-03 @ 15:28:45
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0