Kväll med mina söta vänner!

Jag och Jennie och Johan köpte Baggisar på Claras igår och drog sedan upp till stadsparken. Kvällen va sådär härligt ljummen! Vi spanade in djuren efter vi ätit.. försökte fota lite.. men de va inte sugna på att posa så mycket:/ Men några lyckades jag fånga på bild. På vägen till bilen gick vi förbi den stora lekplatsen... och trots att alla vi tre är 26 år så kan man faktiskt bli lite sugen på den... Man blir ju inte äldre än man gör sig eller hur?;)

                

När man gör spantana grejer blir de oftast mycket bättre än om man planerat en massa innan.. som den här kvällen!! Hur trevligt man vill! =) Puss/Mia


Kommentarer
Postat av: smula

åååhh!! va mysigt!! det måste vi oxå göra nångång!! vuxna får tycka att lekplatser är kul ;) ! jag gungade borta på lekplatsen här häromkvällen :D !

puss mini!

2008-07-25 @ 15:08:25
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Sandra

thihi.. visste väl att du hade barnasinnet kvar mia;)puss gumman

2008-07-25 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0