klassträff

Jag åkte hem till Jennie en liten stund innan vi skulle åka till Nässjö, en sista touch med sprayflaskan och vi var på väg! Hela vägen till Nässjö pratade vi om hur kvällen skulle bli, jag kände mig både förväntansfull och illamående.
Vi hämtade upp Pilla och närmade oss hembygdsparken.. hjärtat dunkade.. varför ska jag alltid vara så nervös för allt? Det är ju bara en klassträff... snälla nån.. alla ska träffas igen, ha kul, prata minnen, äta och dricka gott..sen ska man väl prata om vad man gjort de sista 10 åren, om man har varit ute och rest, utbildat sig, skaffat familj osv. .. men va sjutton.. Jag heter Maria Olsson är 26 år, bor i Jönköping... florist, singel, jag har familj i jönköping.. ja det är jag och Tuffs det räknas väl? =)
Iaf. gamla klasskompisarna anlände en efter en.. endel såg nästan likadana ut andra såg lite äldre eller förändrade ut.
Det blev tipspromenad, indelade lag med lekar som, hoppa säck, pennan i flaskan, kasta tvål, osv. Vi åt och drack pratade om gamla och nya tider. Jag frågade endel va de gjorde nu och lyssande intressant endel frågade tillbaka andra inte. =) Några tjejer i från klassen hade fixat tillställningen och de hade gjort de riktigt bra! tack till Er! Det kanske blir en ny klassträff om 10 år igen.. ska jag gå dåmm. jag har några år att fundera hehe. ;)

Nu är det sängen som gäller=) LEDIG imorgon härligt det! Puss/Mia



Kommentarer
Postat av: smula

men ni såg ju ut att ha riktigt mysigt! kul att de blev lyckat!

2008-07-02 @ 11:16:46
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0