big cake

Marcus bjöd Mia och Stina på fika i helgen.. japp. och de va ingen liten fika heller . Kolla vilken XL cockie..hih


hihi...

Jag är seg nu.. Gunilla och Emma har semester denna vecka så det är jag och Jossan som kör för fullt på mimosa nu. Märkte ni också det häftiga regnvädret i lördags? Det gjorde jag, och idag blev jag påmind.. När jag skulle gå ner till lunchrummet på mimosa idag på morgonen var det massa vatten på hela golvet.. det hade blivit översvämmning. Det behöver man inte en måndag morgon. suck. :/
Men imorgon ny dag och nya tag. Det kommer nya smycken från ZIZ design imorgon, ett populärt märke av superfina smycken till bra priser som vi säljer. Jag ska visa Er imorgon. =) Nu ska jag skaffa mig en god natt! Det tycker jag ni med ska. Natti! Puss/Mia


Kommentarer
Postat av: smula

vilken go kaka!! mmm... ååh! nytt från ziz! de MÅSTE ja komma o checka in!! ha de så bra fina mini!

puss!

2008-07-15 @ 15:11:41
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0