Lång dag på mimosa blommor.

Kom just hem från en lång dag på jobbet.
Så föööööörkyld fortfarande, går de aldrig över?
hmm.. Jag är så sugen på att köpa en dalahäst i silver vi har fått in på jobbet ifrån Cult Design.
Jag älskar silver:) Så onödig grej egentligen men hemma hos mig känns den så nödvändig nu;)
Visst är den lite fin ändå?




Idag har jag också funderat på att ta upp mitt Cocacola förbud igen.. för ni som inte vet så är jag cola beroende.. Kan dricka hur mycket som helst:/  Kunde hålla upp 6 veckor förra gången... men jag har inte bestämt att jag ska försöka sluta igen.. jag sa bara att jag har funderade;)
Ikväll ska jag bara ligga i soffan och ta de lugnt och mysa lite med Tuffs.. ja de är han som är min ögonsten.
Ha en fin kväll! / Mia
          


Kommentarer
Postat av: vildengel

väääldigt va Tuffs såg glad ut på den bilden... lite som ett tjurigt barn :D...
JA! köp dalahästen... den va snygg...och du kan säkert hitta nåt användningsområde för den... och de där me cola-förbudet stödjer ja helt... mineralvatten is way better!
love ya sis! /a

2008-04-29 @ 09:53:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12887
Postat av: smula

för info: ny blogg... ;)
puss/a

2008-05-02 @ 14:36:53
URL: http://smula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0