Kvällen va Multi och förkyld

Ikväll kom Jennie och Johan och hämtade mig, jag blev bjuden på Jensens böfhus..(eller hur de nu stavas).
Massa gott! De är underbara vänner! Gillar massor!
Det blir mycket skratt när man träffar dem!
Det enda som va ett litet minus för kvällen är att jag är galet förkyld..
sådär förkyld så det känns tjockt i hela huvudet och man vill nysa hela tiden och om man inte kan nysa så rinner ögonen istället:(
Efter maten gick vi bort till dansfestivalen och kollade läget! ha.. vi va yngst på stället! Jag njöt! tss...
Sen blev det en sväng till Gisebo och god efterrätt  som johan fixat! :) Vi kollade lite film och på lite bilder ifrån deras bröllop! Åh.. man blir så glad när man ser alla fina korten. Tack för en trevlig kväll vänner! Nu sova!  Godnatt 
/fSnuv Mia



Kommentarer
Postat av: Dina vänner!

Va go du e! De va en riktigt kanon kväll igår. Vi är så glada som har dig! Du ger oss så mycket glädje!
Många kramar/från oss vid Vätterns strand (JoJ)

2008-04-27 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0