Idag är Nässpray och Björn mina bästa vänner!

Idag vaknade jag massa förkyld och kände att jag ville hitta på saker som vanligt, 
men jag måste stanna hemma hela dagen idag och bara hålla mig inne och kurera mig.. men jag vill inte!
men men.. inte helt oväntat hamnade jag framför datorn! och tvn med alla repriser på fyran.. :/
Nu är jag på lite bättre humör iaf sen jag plöjt igenom utbudet av klipp med Björn Gustavsson på Youtube. :)
Jag sitter och skrattar högt åt det mesta med honom.. Han är hur bra som helst!
Hoppas ni har en skön söndag! /Mia




image6


Kommentarer
Postat av: vildengel

vilken superfin blogg, mini! o björn är ju bara så bäst *hihi*... du ä top noche! puss/a-sis

2008-04-27 @ 21:34:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12887

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0